ingeborgvandam.reismee.nl

Laatste loodjes!

Hey Everyone,

Verschillende mensen hebben om een update gevraagd, dus hierbij mijn laatste verhaal voordat ik vertrek. Op het moment dat ik dit schrijf vertrek ik over 5 dagen naar mijn gastgezin in Engeland! 

Ik ben de afgelopen weken veel bezig geweest met het regelen van papieren, verzekeringen en het verzamelen van spullen die ik mee moet nemen! Daarnaast heb ik ook een cursus gehad bij mijn reisorganisatie. 's Ochtends bestond deze uit wat meer info over het verdere verloop en in de middag hebben we een kinder-EHBO cursus gehad. Super leerzaam, maar ik hoop dat het bij pleisters plakken blijft haha

Ik heb deze week mijn laatste diensten op mijn werk, moet nog één interview uitwerken en ben ik afscheid aan het nemen van mijn vrienden en familie. Ik merk dat ik er enorm veel zin in heb om te gaan, maar dat de zenuwen nu langzaam naar voren komen. 

Even wat meer info over het gezin waar ik zal verblijven! Ik krijg in mijn gastgezin de zorg over drie kinderen, één jongen en twee meisjes, in de leeftijd van 8, 6 en 5 jaar! Mijn taken zijn voornamelijk de kinderen helpen met opstaan, ontbijt/lunch maken, naar school brengen, ophalen van school, eten koken en aan het einde van de dag de kinderen naar de douche en naar bed sturen. Ik ben de meeste avonden en ieder weekend vrij, dus genoeg tijd om leuke dingen te doen. Daarnaast zit ik ongeveer een uurtje van verschillende grote steden (Brighton, Londen) en zitten er veel Au pairs in de buurt! Dinsdag heb ik mijn eigen 'Welcome dinner', waarbij ik de Au pairs uit de buurt leer kennen. 

Na deze korte update ga ik weer verder met het uitwerken van mijn interviews en ga ik morgen onderweg naar de gemeente om mezelf uit te schrijven! Mijn volgende blog zal vanuit Engeland worden geschreven, aangezien de komende dagen super druk zijn!

Lots of Love,
Ingeborg

Reacties

Reacties

ESTHER THEUNISSEN

Heel veel succes de komende dagen Ingeborg. Succes met inpakken en laatste loodjes. Veel succes met afscheid nemen. Tissues zijn vast heel nodig. Maar hij gaat dat helemaal maken kanjer!!!

Miriam

Lieve Ingeborg, spannend allemaal!!! Maar zodra je daar bent gaat het helemaal goed komen. Dreams come true!! Heel veel plezier en 100% genieten ??

Jolanda mulder

He Ingeborg, heel veel plezier en positieve ervaringen gewenst in Engeland.
Ik ga je wel volgen hoor?
Goeie reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active