ingeborgvandam.reismee.nl

Au pair avontuur geboekt!

Hallo allemaal en welkom op mijn reisblog!

Vanaf half september zal dit de plaats zijn om op de hoogte te blijven van al mijn avonturen in Engeland! Ik zal vanaf dan mijn best gaan doen om wekelijks een update te geven en mijn verhalen en foto's te delen! Voorafgaand aan dit avontuur zal ik ook zeker blogs gaan plaatsen over mijn voorbereidingen!

Voor mijn Au Pair avontuur heb ik gekozen om als "Expert" te gaan. Ik heb, zoals de meeste van jullie al weten, laatst te horen gekregen dat ik mijn diploma Sociaal Pedagogische Hulpverlening mag gaan ophalen op 4 juli! Om meer ervaring op te doen met jonge kinderen en om mijzelf uit te dagen heb ik hier dan ook voor gekozen.

In de vakantie ga ik genieten van de zomerzon en nog hard werken om te sparen voor avonturen in Engeland en om te sparen voor een paar tripjes naar huis! Voor meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ingeborg

Reacties

Reacties

Cindy van Uden

Wow wat leuk Ingeborg, wat een avontuur!

marielle

dat is een super mooi avontuur, geniet van de voor pret en voor straks veel plezier en succes in Engeland

Toos

Leuk Ingeborg!
Succes met alle voorbereidingen!!

Miranda v.K

Heel veel plezier en succes in Engeland??

Monique van Leeuwen

Wauw, wat leuk. Succes met de voorbereidingen. En heel veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active