ingeborgvandam.reismee.nl

2,5 week in the UK!

Hey Everyone,

Another update from the UK! Ik ben nu 2,5 week in Engeland en wilde jullie graag weer even een update geven :)

Mijn dagen zijn redelijk fijn ingedeeld en ik kan merken dat ik (en de kinderen) zijn gewend aan het schoolritme en ook al redelijk aan elkaar. Maandag is mijn eigen opruimdag waarin ik schoonmaak, boodschappen opruim, maar ook vooral bezig ben met het strijken van de was hier. Verder probeer ik mijn week in te vullen met gezellige koffie afspraken met andere au pairs! Morgen gaan we bijvoorbeeld mini golfen! Afgelopen weekend heb ik afgesproken met een Nederlandse Au pair en wat is het soms fijn om lekker Nederlands te spreken... We zijn er ook over uit dat Engelse echt héél aardig zijn, waardoor een "Thank you" of een "Sorry" er verplicht uit moet, omdat iemand een naast je loopt.

De tripjes die ik maak zijn vaak dagtripjes, maar ook een weekendje weg is al geboekt! 13/14 oktober ga ik met twee andere Au pairs naar Portsmouth om die stad te gaan verkennen. Dagtripjes die ik heb gemaakt zijn bijvoorbeeld naar: Old Harry's Rocks, Bournemouth (Fish and chips zijn daar echt super lekker), Basingstoke (Heeeerlijk om te winkelen) en naar New Forest Park! Old Harry's Rocks en New Forest waren enorm lange wandelingen, waardoor de spierpijn wel weer lekker aanwezig was. Foto's van mijn tripjes zal ik binnenkort allemaal online gooien!

Daarnaast ben ik begonnen met mijn Engelse training voor de CAE toets die ik wil gaan doen. Dit is een Cambridge examen, waarmee ik aan kan tonen dat ik een bepaald niveau Engels spreek en schrijf. Afgelopen woensdag (3 oktober) ben ik begonnen, samen met een andere leerling hebben we een uurtje les per week. Normaal zou dit drie uur per week zijn, maar omdat ze dit jaar niet genoeg aanmeldingen hadden voor ons niveau was dat niet haalbaar. Echter, ik moet bekennen dat ik het best fijn vindt om het op deze manier te doen!

Ik ben ook veel bezig met koken en bereid nu samen met de moeder van het gezin ook voor wat we gaan eten. Ik vind het echt enorm leuk om te koken en dat komt haar natuurlijk heel goed uit ;) Ook het bakken begin ik weer een beetje op te pakken met wat cupcakes en brownies! Volgende project wordt een glutenvrije appeltaart (Mijn oudste host kind heeft namelijk een glutenallergie). Echter, ze hebben hier genoeg spullen om ook dat voor elkaar te krijgen.

Als laatste heb ik de afgelopen tijd veel lieve berichten ontvangen op mijn blogs en naar mij persoonlijk! Enorm bedankt daarvoor iedereen :)

See you soon & Lots of love,

Ingeborg


Reacties

Reacties

Tamara

Wat leuk om dit weer te lezen. En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Ingeborg geniet van deze mooie tijd en ook al het moois wat je ervan gaat leren.
Doei en ik wacht en kijk uit naar je volgende blog ??

Miranda Serrarens

Hoi Ingeborg
Super leuk om je blog te lezen. En wat heb je al veel gedaan.
Fijn dat het het zo naar je zin heb.
Veel plezier en ben venieuwd naar je volgende blog.
???

Wim

Toppertje

Toos

Hey Ingeborg,
Leuk om te lezen wat je allemaal doet!
Lieve groetjes xxx

Oma

Leuk dat we weer iets van jou hebben gelezen. Fijn dat je het naar je zin heb!
Groetjes oma xxx

Monique

Hai Ingeborg zo te lezen heb je het goed naar je zin nog heel veel pkezier daar liefs Moon xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active